BAAM!!






I förmiddags tog jag och syster en promenad med pojkarna i det fina vädret medan mormor och Nora var kvar hemma och putsade fönstrar. Jätte skönt ute var det och jag svettades fast jag bara hade en tunn tröja under jackan.

Efter bus och kaffe så gick vi ner till lekparken och gungade, åkte rutschkana. Träffade Pållan, Micke och deras son Oliver som inte är så liten längre!!! Liten knubbig go unge.

Hem och åt mat duscha sen i säng! Dagen har gått så otroligt fort idag. Kan bero på att vi tog sovmorgon till halv nio i morse. Nej hörrni jag har sådan bloggtorka och ingen lust att skriva längre.  Någon som har förslag på ämnen vi ska ta upp och diskutera? Någon som har något ni är nyfikna på och vill kommentera??

Kommentarer
Postat av: Pållan

Ja han har blivit en riktig liten knubbis..

Nästa gång vi ska ut till Sandra så tycker jag att du och barnen också kan vara där! =)

2010-04-01 @ 09:39:28
URL: http://familjenlind.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0