Sprängs i tusen bitar

Idag har jag haft en hemsk huvudvärk och inte kunnat se klokt med ena ögat. Mitt framför vänstra ögat har jag sett ett stort tjockt C som glittrade. Väldigt störigt. Till lunchen hade jag sådan värk och svårt att andas så jag blev rädd. Lade mig ner efter två tabletter och vilade i en halvtimme.

Mamma, pappa, Sandra, Molle och Nora åkte in till Visby. Jag och Eddie stannade hemma och sov. Ja, jag sov mitt på ljusa dagen och det händer bara när jag är RIKTIGT sjuk. Men gud så skönt det var.

Nora kom hem med lite smått och gott som jag kan visa på bloggen imorgon. Nu orkar jag bara inte.

Imorgon ska vi på bakluckeloppis i Visby och Nora ska leka med sin pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0