Shopping!

Idag har vi varit inne i Visby hela dagen och shoppat loss. Nora ville börja på lekstugan för att köpa något för de pengar hon fick ihop på loppisen. Så det blev en docka som kan krypa och gå själv när man håller den i händerna. Jätte fin var den och kostade 500 kronor. Hon fick även en docka till av morfar som kan simma!

Resten var kläder och  skor som inhandlades till oss alla. Köpte även kläder till min pappa och skor till min mamma! Dom blev glada för sina paket!

Nora gick runt i affärerna och plockade på sig det hon ville ha och hängde det på vagnen! Hon verkligen älskar kläder och mode. Inte som sin mamma som hellre köper inredning. Duktig är hon på att matscha sakerna hon köper med.





Förutom ett par svarta jeans-shorts till mig och en väska till Nora så fick jag nog med allt på bild!

Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0