Mina små ballerina!

Kom faktiskt i väg på en promenad i morse med barnen. Vi gick ner och handlade och hämtade upp syster. Kände att förkylningen ännu sitter kvar i kroppen så det blev i ett skapligt tempo men det gick undan!

Jag har en hemsk huvudvärk som jag vaknar med varje morgon. Haft det i snart fem veckor och lever på alvedon känns det som. Så idag när jag sprang på vägen med mina små ballerinaskor så dunkade det i huvudet för varje steg jag tog. Ibland pulserar det så hårt att jag mår illa och får svårt att andas. Någon som vet vad det kan vara?

Vägde mig i morse och mätte mig runt midja, höfter och lår. Nu ska jag inte röra vågen förrän om prick en månad och inte måttbandet heller!! Har Becky att bolla och peppas av som är ute efter samma sak som mig så det känns faktiskt riktigt skoj!

Kommentarer
Postat av: Joachimmarlen

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-01-11 @ 08:39:29
URL: http://joachimmarlen.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0