Midsommarafton 2010








Midsommarafton tillbringades som sagt hemma vid Annso och Anders. Jag och Sandra tog alla barnen och gick ut i skogen för att plocka blommor till stången som skulle kläs, medan de andra fixade iordning sill, potais, köttbullar och en massa annat gott.

Efter maten fylldes barnpoolen upp med ljumme vatten så de små kunde bada och svalka sig. Vi klädde midsommarstång, dansade, lekte, busade, sat upp tält, åt tårta, grillade, drack, fikade, skrattade, kubbade, ja listan är lång och det var den trevligaste midsommar jag har haft på länge. Det var lugnt och mysigt, inget stress och barnen lekte så snällt.

Klockan 23 var barnen så trötta så vi gick hem och lade oss medan de andra stannade ännu någon timme.
Tack Annso och Anders för en underbar dag! ( Säg till om ni vill att jag ska ta bort korten på era barn!)

Kommentarer
Postat av: Linn

Gud va gotland är litet...jag köpte deras dubbelvagn för ett par veckor sen..=)

2010-06-26 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0