LUREN SITTER FAST I ÖRAT!

Idag har jag ringt runt till 7 olika fastighetsmäklare som hyr ut lägenheter i Visby och alla har fullt! ALLA.
Gotlandshem sa att jag inte fick förtur eftersom jag ändå hade 2000 dagar i kön och kan ta  en lägenhet på övriga Gotland! Men skola och dagis ligger ju i Visby så jag vill inte bo i Klintehamn precis.

Har haft kontakt med en snubbe som hyrde ut sitt hus i Visby. Vi har haft kontakt via mail och när jag  bad om numret så sa han att han var i Paris och ville ha hyran senast i morgon så skickade han nycklarna när han såg pengarna på kontot. BÅG!  Han vägrade att lämna ut numret också.

Så ringde jag om en tvåa i innerstan men då var jag tvungen att hyra den möblerad och bara fram till juni månad.

Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0