Läsa av sina drömmar!

Drömmer ni ofta samma slags drömmar?

Jag drömmer ofta om att jag har hemligt förhållanden med upptagna killar. Det är killar som jag inte haft kontakt med på flera år och inte haft en tanke på sedan dess heller. Vi får smyga med vår kärlek och jag tycker att det är jätte spännande!

Drömmer även ofta om att jag kommer till en folksamling med överkroppen bar eller att jag tappar tänder och hår.

Vad kan det betyda? Jaja, nu ska jag lägga mig för att  sova och se vad natten har att erbjuda inatt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Att jag tappar tänder kan jag oxå drömma ibland, och ibland flera nätter efter sig.

Men vet tyvär inte vad det kan betyda, men läskigt är det.



Kram

2010-06-09 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0