Lägenhet!

Jag står ju ännu etta på en trea i Slite på stationsgatan 18. Besiktningsmannen har nu varit där och fått en chock. Golven och alla bänkar och skåp i köket skulle bytas ut. Tak och väggar skulle målas om överallt och badrummet visste dom inte riktigt än förrän det var städat där.

Den är min om jag vill ha den men dom kan inte sätta ett datum på när den kommer bli klar för inflyttning och inte heller när dom kommer börja renovera.

Sökt lägenheter i visby med men lligger långt ifrån etta på någon av dem.

Pratat med Kurt som äger Sandras lägenhet om han bestämt hyra och annat om den som renoveras över dem nu. Han skulle höra av sig om det. Det har han sagt väldigt länge nu.

Har också hört med Mona om hennes fyra här i närs men hon flyttar nog inte ut till sin kille förrän om 6 månader och så länge vill jag inte vänta.

Ringt runt till ALLA fastighetsförmedlare som jag känner till och hittat i telefonkatalogen. INGET!

Alltså varför jävlas det med mig? Va fan har jag gjort för att ha detta jävla helvete nu? Ge mig ett boende nu för det är både jag och barnen värda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0