Glass i stora lass.



Imorse klockan tio tutade det utanför huset och en väldigt cool brutta kom! Jag tog på mig skorna och kastade mig ut i bilen för att åka ner till affären med Martina och handla. Raggade tag på em tatuerare i Konsum som sa att han hade tatuerarstudio här i Slite. Hade jag ingen aning om att det fanns.

Hem och fikade, sprang på gården, lekte, åt mat och ringt en massa telefonsamtal till Gotlandshem.

Dagen med Martina gick som vanligt väldigt fort. Du är underbar.

Mina barn är sjuka, kom bara så där. Tjocka i halsen och snoren rinner. Så har besökt apoteket och glassbilden där jag laddade upp med fyra olika kartonger glass.

Nu ser vi film och myser!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0