Fullrulledag



Att två barn från samma mamma och pappa kan bli så olika.
Dom är raka motsatser till varandra. Eddie en liten buse som gör mig helt slut här på dagar för det är full rulle HELA TIDEN. Klockan 16 längtar jag till sängen! HAHA. Det lyser bus i hans ögon och benen trummar iväg snabbt med saker han inte får ha! Bara Noras saker han har respekt för annars får han ordentlig utskällning av storasyster. Förr började han gråta då Nora sa ifrån och tog tillbaka leksaken men nu skriker han tillbaka med ännu högre röst och ger sig på henne. Aktar hon sig inte får hon en rak höger. Var ska detta sluta undrar jag!?

Nora börjar ha väldigt kul med honom och lockar honom med massa saker, retar honom, jagar honom, ja en massa saker och det är så kul att se och följa dem.

Nu ligger dem på varsin sida av mig i sängen och sover så sött. Deras mamma sitter helt slut och kollar bloggar och samlar krafter till en fullrulle-dag i morgon med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har dem samma pappa?

2010-06-21 @ 23:33:19
Postat av: linda

Ja dom har samma pappa!

2010-06-22 @ 09:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0