Färgat håret!

Det blev svart! Nora satt på toastolen och pratade med mig samtidigt som jag kladdade i allt i håret. Hon frågade om hon med kunde få färga.

- Jag kan lägga i några slingor om du vill gumman!
STORA FÖVÅNADE ögon tittade på mig.
- På riktigt!?
- Bara några slingor.
Jag gjorde fyra väldigt tunna slingor ( som inte syns nu ) och det var en väldigt mallig och stolt tjej som satt på toan med händerna i knät och rak i ryggen.


Efteråt då jag kammade hennes nytvättade hår som luktade smultron så frågade hon om hon fick färga mer nästa gång så det syns mer.

- Ja nu ser vi ju att du tål det, svarade jag.
- Ja, jag fick ju inga utbrott!

Haha söta unge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Naaawww, vilken gullig komentar.

Barn har så härliga tankar, funderingar och komentarer :)



Kram

2010-06-24 @ 21:13:19
Postat av: becky

Haha hon är för gullig:) Glad midsommar Linda. Ta hand om dig och ha riktigt kul!

2010-06-24 @ 21:39:40
URL: http://becky84.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0