Familj utan pappa!?

Jag var inne på familjebloggarna.se förut och tänkte anmäla mig. Men så började jag fundera. Jag kanske inte räknas som en familjeblogg eftersom vi inte har en pappa här hemma?

Men det är väl klart vi är en familj även om det bara är jag och barnen? Mina två mirakel är ju min familj och dom kommer alltid tillhöra den närmsta familjen jag har. Det behöver man väl inte ha en karl för att inse?

Men, nej, jag anmälde mig inte. Mina tankar och funderingar studsade iväg på annat håll i cybervärlden och telefonen började plinga på i full fart från alla möjliga håll.

Ärligt talat så har jag aldrig känt att jag har en "hel" familj. Det har alltid varit en bit som saknats, en bit som jag aldrig kan fylla. Men en hel familj är vi ändå!  Med eller utan karl.


Kommentarer
Postat av: Emma

Finns många typer av familjer så visst är ni en familj :)



Kram

2010-06-07 @ 23:08:02
Postat av: Jag

Ni tre är en FAMILJ.. Man behover inte ha en partner för att vara en familj, visst de kan vara mysigt med den oxå men ändå ;)

Ja läser om era dagar å ni verkar ha skit roligt även om du kämpar ensammen med motgångar, säger bara KÄMPA på ge dig inte lyckan kommer till dig/er oxå tids nog

2010-06-07 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0