Ett skönt lugn!

Jag har läänge velat om var jag vill bosätta mig för flera år framåt i framtiden, kanske tom i resten av mitt liv.
Att stanna kvar i Slite av den enda anledningen att det är lättare att hitta boende känns inte rätt och Visby drar i mina armar och ben. Efter att fått det underbara beskedet angående skolan så kände jag att nu NU börjar det vända! Jag diskuterade för och nackdelar med Slite och Visby med min mamma. En fördel fick Slite och resten landade i Visby.

So Visby here I come.

Eftersom jag står bostadslös med två barn så har jag förtur hos Gotlandshem och hoppas¨på att det snart kommer ut en fin lägenhet i ett bra område. Terra Nova vill jag ha!!
Var inne idag och körde runt på Terra Nova, tycker att det känns lugnt och mysigt, tryggt.

Men vet ni hur bra det känns att ha bestämt sig nu!? Nu vågade jag ta steget och faktiskt planera min framtid efter det som JAG vill och inte lyssna till vad andra säger.

Så hör ni om något boende i Visby, minst en trea så kan ni väl höra av er!?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig känsla att äntligen bestämt sig vart man vill bo :)

Tur att du har förtur hos GotlandsHem eftersom du har två barn och ingen bostad, trodde inte att sånt gick hos dem, men kanon bra för er :)



Du ska se att nu får du nog snart tag på en mysig lägenhet till er.



Kram

2010-06-07 @ 11:41:03
Postat av: Emelie

Wow va glad jag blev av att läsa ditt inlägg! Det låter verkligen som att vinden har vänt. Terra Nova är fint och lugnt men det finns ett par rötägg här också, precis som på alla ställen. =)

2010-06-07 @ 12:01:48
URL: http://busamedemla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0