Dagen då då.

Stranden! Var nere en sväng och badade, lekte i sanden och mumsade gott. Det var varmt och skönt men efter en stund var det dags att ge sig av. Tänkte att Eddie skulle sova middag men det ville han inte. Inte på HELA dagen. Vaknade halv ått i morse och somnade nu vid halv nio på kvällen.

Han har varit pigg och glad, lekt och busat, inte ett tecken på att han behövde sova. Nora slutade sova middag runt 15 månader så han följer hennes sppår. Mina barn tycker inte om att sova helt enkelt. Jag behöver inte heller så mycket sömn för att fungera som jag ska.

Nora har varit i stora poolen idag i flera timmar och plaskat. Vi har fyllt den idag! Hennes docka som simmar själv är jätte rolig där i!

Beställde hem pizza och grej som middag och vid bordet satt hela familjen som några grisar som aldrig tidigare har sett mat! En hel rulle fick jag i mig.

Plockar ögonbrynen har jag gjort också men inte färgat håret. Vet ännu inte om jag ska lägga blonda slingor eller mörkare bara.

Ha en bra kväll alla!




Kommentarer
Postat av: jag

KALLT VÄRRE!!!

2010-06-23 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0