Våran fredag.

Idag har vi spenderat dagen på gården och rensat bland leksaker. Trodde jag tagit iaf hälften till loppisen men det var stora säckar kvar att gå egenom. Lite fick Målle, lite ska vi inreda barnrummet här hos mormor och morfar och lite ska vi ha med oss den dagen vi får ett eget krypin.

Sandra, Målle och Nora gick en promenad och hem kom Nora med en underbar blombukett. Fina dotter. Vi har plaskat i poolen, lattjat på gården, grillat, fikat och bara haft det underbart som alltid.

Jag har inte tagit ett enda kort idag, olikt mig!?
Noras kommentar då jag förvånat kom på det nu under kvällen var:
- SKÖNT!



Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin blogg du har! Ha en skön sommar på er!

2010-07-03 @ 16:22:37
URL: http://mariemoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0