Dumma bi!



I förmiddags gick jag o barnen till lekparken och busade. Vi lagade soppa i all hast med kackerlakor i som hemlig ingrediens. Helt plötsligt skriker Nora rakt ut i högan sky och kastar sig över mig i ren panik. Hon blev stucken av ett bi. I mitt huvud började jag planera vad jag skulle göra ifall hon var allergisk. Jag kollade vart det fanns bilar hemma på uppfarten och vart det bor någon som skulle kunna hjälpa mig. Samtidigt kastade jag ner leksaker och barn i vagnen och sprang hem.

Hon blev lite svullen på armen. Såg ut som ett myggbett ungefär. Men det lade sig fort efter en sockerbit och lite is. Men gud så min lilla tjej skrek. Stackars min lilla sessa.

Kommentarer
Postat av: becky

Hu vad hemskt. Tur att hon inte är allergisk! Vet själv hur hemskt det var att trampa på ett bi när jag var liten och hela foten svullnade upp.

2010-07-20 @ 04:40:45
URL: http://becky84.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0