MIN






Idag har jag skrivit kontrakt på en lägenhet i Slite. En trea som är helrenoverad och så underbart fräsch och snygg. Jag har legat på om denna lägenhet sedan januari månad och trodde hyran skulle sluta på 9000 men icke! Den är nu MIN och BARNENS! Jag är så jävla lycklig och vill skriiiiika ut att jag har fått en lägenhet som jag ÄLSKAR.

Det är ännu lite fix kvar innan jag kan flytta in. En kamin ska sättas in och lite smått skulle upp. Första Augusti är inflyttningsdatum men jag tror inte dem hinner klart tills dess men det gör inte mig något för nu är den MIN!

Har inte vågat sagt något innan i fall att det skulle ändras men nu står det svart på vitt att detts är mitt framtida boende.

Meningen är att jag ska bo där tills jag träffar min blivande man och köper mina föräldrars hus. Då flyttar mamma och pappa in i lägenheten.

Balkongen är stor på 40kvm och den ska fixas iordning den med, men inte än.

Nora är med sin pappa idag med för tredje dagen i rad så hon kunde inte följa med och se på sitt rum men jag vet att hon kommer älska sin garderob med stora spegelsljutdörrar och ett litet kök i hennes höjd är byggt till henne och Eddie som dom kan leka med när jag lagar mat. Ni ser det lilla köket på bild. Riktig kran och allt. 

Skulle kunna berätta mer men orkar inte. Ni ska få se bilder sen när jag flyttat in och bestämt mig för hur allt ska vara. Vill bo in mig ordentligt innan jag börjar fixa. 

 

Kommentarer
Postat av: jag

GRATTIS!! Detta har du väntat på länge de ;)

Man hoppas att ni kommer få de underbart i ert nya krypin :)

2010-07-14 @ 12:31:49
Postat av: Tobbe Martis

Snygg och fräsch, Gotlandshem?



och GRATTIS!!

2010-07-14 @ 14:09:15
Postat av: Emma

Men shit va kul Linda, STORT GRATTIS!!

Tror att ni kommer trivas där jätte bra, super snygg verkar den vara redan men blir nog ännu bättre till och med sen när du och barnen fått bo in er lite :)



Jätte glad för din och barnens skull :)



Kram

2010-07-14 @ 14:57:07
Postat av: Hanna

shit va snygg. grattis, äntligen ordnar det sig för er.

2010-07-14 @ 17:31:24
URL: http://buttard.blogg.se/
Postat av: linda

tackk för era grattis!!

2010-07-14 @ 21:21:36
Postat av: Emelie

Vilken toksnygg och annorlunda lägenhet! Grattis till er tre! Hoppas ni kommer att trivas. Då har det vänt nu då? ;)

2010-07-15 @ 21:19:51
URL: http://busamedemla.se
Postat av: Jana

Riktigt snygg lägenhet. Det var väl värt all väntan ändå =)Kram

2010-07-17 @ 16:52:19
URL: http://vivirlaisla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0