Starta tränings/kost-blogg!?

Funderar på om jag ska starta en träning och kost blogg nu när jag börjat lite smått med tankar om att träna i höst. Min kost har jag inte kunnat ta tag i ännu eftersom Eddie ännu äter av bröstet. Vill inte riskera att han går ner i vikt igen. Först ska jag ta tag i detta med amningen och tänka över om det kanske är dags att sluta helt nu med bröstet. Men han äter ju väldigt bra av annan mat nu också och tar bara tutten då han vill mysa och är lite trött.

Nåja, vi får se.

Åter till träningsbloggen. Tror att det skulle kunna trissa upp mig och få mig att verkligen ta tag i det nu. Jag klarar en dag sedan orkar jag inte mer eller glömmer bort det helt enkelt. Vad tycker ni om det?

Mått, vikt och powerwalks. Försöka hinna med att komma i väg på gym en dag i veckan och någon gympa kanske!? Just nu är jag så trött att jag skulle inte orka med det känns det som. Barnen sover inte så jätte bra i denna värme och jag har nog inte sovit mer än 2 timmar sammanhängande sömn sedan Eddie föddes. Barnen är rätt duktiga på att byta av vakenstunderna på natten. Nora är ännu inne i en mardrömsperiod då hon drömmer läskigt varje natt.

Tappar ämnet igen så over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0