Länna och lekparken och ett dopp i det blå

Idag var vi hemma hela förmiddagen och tog oss sen ner till lekparken för att gunga och busa lite. Blev en snabb visit där eftersom det var en sådan tryckande värme. Vi gick då ner till Länna och badade i stället. Eddie belv en vilde i vattnet och sprang runt som en dåre!

Jag själv är en riktig badkruka och tappar luften när det är för kallt. Men jag doppade hela mig i poolen hemma nu på kvällen! Har jag inte gjort förr!

Nu ser barnen på Teletubbies och ska snart sova.


Kommentarer
Postat av: ♥ Camilla ♥

Mysiga bilder!!



Önskar dig en trevlig sommar.

Soliga hälsningar från Västkusten

2010-07-01 @ 22:25:20
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0