Fullspäckad Söndag!

Imorse kl tio knackade vi på hos Viggo för att fira att han blivit ett år! Det bjöds på glass, bullar, kakor och kaffe! Jätte gott. Detta avnjöt vi i skuggan på deras trädgård medan barnen lekte för sig själva både inne och ute. Eddie slocknade i min famn efter fikat. Det har varit en tuff natt för oss två så han var lite trött. Var jätte mysigt och det var kul att träffa alla. Synd att man inte gör det oftare då man ändå bor så pass nära varandra. Ändring på det kanske! Lilla Anna och Linnea var där med och jag har nog inte träffat dem på minst 6-7 år i alla fall. Lilla Linnea är ju ung kvinna snart ju!

På eftermiddagen åkte vi ut till Gyle för att plocka lite mer sten att måla. Vägen var guppig och vi skumpade gott där bak i bilen! Jag hade jätte skoj åt det där vi satt och krockade med varandra.

Hemma igen så kom Micke och Zeb på fika och bad i poolen. Zeb har blivit jätte stor och likt oss här hemma på Lövkvist sida tycker jag.

Efter dom åkt hem kom Robin, Sandra och Målle. Vi grillade och badade.

Nu ligger Eddie och sover medan Nora leker med sina små hundar. Dom trimmas och badas i deras lilla minibalja.

Lite bilder från dagen kanske!? (Glömde fråga de vuxna om jag fick lägga in bilder på deras barn. Men läser ni detta och vill att jag tar bort det så får ni säga till!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0