Friday!

Idag fick vi sovmorgon till klockan nio! Jätte skönt. Barnen har sovit bra HELA natten.
Nora är inne i en period nu då hon drömmer mardrömmar och är rädd på natten FLERA gånger. Endel nätter vaknar hon fyra-fem gånger och sparkar, slår och gråter. Hon är ju inte helt vaken och jag får knappt kontakt med henne. Tillslut lugnar hon ner sig själv och somnar om för att sedan vakna efter en timme igen.

Eddie har börjat sova jätte bra men blir såklart väckt av storasyster. Men inatt har han tagit bröstet TVÅ gånger bara och sovit jätte lugnt. Med andra ord vågar jag mig på att säga att jag är rätt så utvilad idag.

Vi ska nog äta Tacos här i kväll med hela familjen och bara njuta.

Nu sover Eddie och Nora pysslar. Hennes paket från HIKMET.se kom igår. Meningen var väl att hon skulle få det när hon fyllde år men som vanligt kan jag inte vänta med det. Hon målar vattenfärg, leker med lera, målar med linjalspiralen och med doftpennorna. Jätte roligt!

Jag har stekt en massa pannkakor och bjuder nu på härlig och intressant information här på bloggen!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0