Cirkus!


Jag och morfar tog barnen på Cirkus i kväll! Nora var väldigt spänd och längtade. Trodde inte att det skulle gå att ha med mig lille Eddie. Trodde han skulle bli rastlös av att sitta stilla i två timmar men han skötte sig. Han satt i min famn hela tiden utan att gnälla. Han diggade till musiken, klappade händerna och ropade efter vovvarna. Han tyckte verkligen om det och jag är glad att jag tog med honom.

Nora tyckte också att det var kul. Hon fick rida på ponny och trycka i sig sockervadd. När hundarna och hästarna var framme fick man ingen kontakt med henne. En lyckad Cirkuskväll som avslutades med ballong lek här hemma. Barnen är ännu vakna och ser på Dora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0