Snölycka!

I förmiddags klädde vi oss varmt och tog en promenad till Närs för att åka pulka i backen. Först blev det en sväng hem till mamma för det var meningen att hon skulle passa Eddie. Vi stannade inne ett tag och fick lite mat. När det var tid för oss att gå ut igen behövde Eddie sova så mamma följde med ut och gick en promenad med honom medan jag och Nora hade mor och dotter tid!

Vi rullade oss i backen, kastade oss från pulkorna, gjorde snöänglar, sprang ner i lekparken och smög lite. Efter en timme så ville Nora hem och göra varm choklad. Vi sprang över snön till vägen där mormor och sovande lillebror kom gående.
Nora kastade sig i en snödriva och låtsades att hon var en frusen liten flicka som jag fick ta med mig hem för att värma..





Dagen har varit underbar med lite tid med bara Nora! Det behövs för både henne och mig. Kan sakna den tiden då det bara var vi två men är mer än lycklig att min fina son finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0