My supermodel!



Vi satt och såg en dokumentär för någon dag sedan, jag och Nora, som handlade om barn som ställde upp i skönhetstävlingar. Dom tyckte att det var jätte kul och ville det själva men var det något som inte gick som det skulle och dom inte vann tävlingen så blev mammorna rasande på dom och skällde ut dom för varje minsta leende dom tappat på scenen.

Nora satt klistrad framför tvn och såg hur dom rörde sig, sminkades och kläddes. et är ju hennes dröm att få vara med på en sådan sak. Men all smink, lösögonfransar, löshår och allt annat dom använde var ju för mycket. Dom såg ju tillslut ut som porslinsdockor. Barnen som var mellan 5-7 år solade tom soalrium.

Nej inget sånt för min dotter men för att hon ska få uppfylla sin dröm ska jag anställa Tora Lindström som ska fota min lilla prinsessa. Ska ta med alla prinsessaklänningar och kronor Nora har, köpa lite ballonger och såpbubblor och leka lite framför kameran.

Ska bli jätte kul för Nora! Och för mig!!

Kommentarer
Postat av: emmie viding

gud va söta bilder haha :D

2010-01-07 @ 12:42:00
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Postat av: Julia

Det låter ju som en underbar idé att göra det lite festligare än med smink och grejer :) Kommer nog bli jättekul för Nora!

2010-01-07 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0