Klockan är mycket...

och jag skulle behöva sova men kan inte. Det är alldeles för mycket jag behöver göra för att kunna somna.
Men frågar ni vad jag behöver göra så blir svaret ändå bara "vet inte".

Imorgon ska vi ut på morgonpromenad om det inte blåser ute, vill inte förfrysa mina kinder.
Måste till banken och betala hyran, till posten och hämta ut paket, till affärn för att handla något gott att laga.
Nora har beställt kyckling, ris och sås IGEN men hon älskar det och äter en stor portion.

Mer onödig fakta? Nej jag tror inte jag har det. Förutom att jag har gäspat sisådär en 9 gånger på dessa 2 minuter som det tagit mig att skriva dessa ord.
Övertrött är jag, tom är jag men jävligt lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0