Jag vill ha en drink!

Odag köpte vi en ny juice med smak av honungsmelon och gud så god den var.
Drömde mig bort till sol och sommar med den juicen i en underbar drink. Jag har inte druckit någon alkohol sen augusti 08 då jag var ute på marknaden och frack kanske en 5 cider. Innan det var det väl maj 08 jag var ute med tjejerna. Inte alls ofta jag är ute så jag kommer ihåg när, var och hur! Haha.

Utgång lockar inte mig alls. Tycker inte att det är kul att hänga på dansgolvet med armbågar och vassar klackar som ger en blåmärken överallt.
Att grilla, ta en drink eller ett glas vin hemma på gården med ett par vänner är mycket roligare enligt mig även om jag älskar att dansa.

I sommar har jag väl förhoppningsvis slutat amma så då blir det en god drink på altanen med denna som groggvirke!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0