Haha...

När klockan slog tolv i går tog vi fram champagneglas, jag och Nora, fyllde alla sex med champagne (pommac) och Nora tittade gltt på glasen förväntansfull efter att få skåla in det nya året.

Med mormors stora tunika som nattlinne, klena små bara ben struttade hon runt med näsan i vädret, handen på höften, drickande på sin champagne. Hon lekte läcker dam som alla killar var kära i och mannekäng stegen plockades fram. Rumpan vickade kaxigt och näsan fastnade nästan i taklampan.

Två glas senare så lade vi oss i sängen, jag och barnen och målade lite.
-Mamma, jag visste inte att champagne var så gott!
-Men du blev inte full va gumman?
-Nej mamma jag kunde ju gå rakt!

Haha, Min lilla älskling trodde hon verkligen drack riktig champagne och var så stolt över det!

ÅÅÅÅhhh jag vill bara pussa på henne!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0