God morgon ljuva Söndag!

Igår hade jag en liten bad day så det blev det inget skrivande. Men vi tog en promenad ner till lännahamn och matade fåglarna på förmiddagen, kastade oss i snödrivor, snackade med vår snögubbe och drog pulka! Härligt att vara ute i det fina vädret!

Mamma och pappa hjälpe mig att bära ner kartonger och julgran, satte upp TVn på väggen gjorde dom med!
Trappan jag har här kan jag inte bära tunga saker i så då kom dom till undsättning!

Idag är det dagen D och jag ska kapa mitt hår, men det kommer nog inte bli så mycket kortare än jag har nu. Hoppas att jag kommer bli nöjd med det iaf. Ska färga håret lite mörkare med.
Det tråkiga är att jag har mycket rött pigment i mitt hår så jag får alltid röd nyans då jag färgar det trots att jag väljer vanlig chokladbrun. Men men...

Ha en underbar Söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0