Glömde allt!

I förmiddags klädde vi oss varma för att ge oss för lek och promenad i snön. Eddie somnade i vagnen, Nora drogs i pulkan och jag flåsade som en gris. Skulle även till banken, posten, äffärn och till Therese för att lämna liften.
Det enda jag kom ihåg var banken och affärn men inne vid kassan står jag och har handlat en kasse full ungefär och ska betala. Upptäcker då att jag glömt pengarna hemma. Pinsamt!

Är man så här vimmsig som ammande, trött tvåbarnsmamma eller börjar jag bli senil?

Nå ja, vad vore en bal på slottet? Hmmm...?




Träffade Lillian idag så alla musik-mammor, vi är bjudna på julfest på Söndag med dans kring granen, tomtegröt och godiståg! Börjar i kyrkan klockan 14 men dom som inte vill upp dit kan komma till fikat som kanske börjar halv tre? Lappar är påväg ut men hon visste inte om dom skulle hinna landa i era brevlådor!


Kommentarer
Postat av: Tant

Ni är såå fantastiskt vackra!! Mer bilder på dig själv i bloggen Linda! Du strålar!

2010-01-04 @ 21:36:00
Postat av: Emily

Vimmsig mamma är du inte ensam att va.. haha.. var dansen i kyrkan eller vid fikat?? Jag håller mig från platser där barnen måste vara stilla då mina har svårt för sånt.. hehe..

2010-01-04 @ 22:01:37
Postat av: linda!

dansen var i församlingshemmet efter fika. Kyrkan har en tendens att få barnen ännu mer spralliga! förra året fick jag hämta adam på scenen!! ha ha...

2010-01-04 @ 22:33:44
Postat av: Emily

Okej.. blev bjuden till farmor på lunch på söndag så vi kan inte komma. Tror annars Hampus hade velat dansa lite runt granen. Ja du skulle sett alla barnen på Edvins dop. Dom sprang runt överallt o mest Hampus då såklart..

2010-01-05 @ 17:25:11
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0