Familjefika

Idag har hela familjen varit ovh fikat på humle och dumle. Gud så gott det var med en latte. Var väldigt länge sedan jag drack det. Men till våren blir det mer av det, då ska jag och barnen sitta på fik i vårsolen utomhus och bara njuta av att leva! Det gör vi varje dag men man känner sig alltid lyckligare då allt gröna börjar komma och man slipper packa på sig tonvis med kläder.

Barnen sover redan sen en halvtimma, jag ska passa på att kolla runt på nätet och kanske beställa hem lite kläder till oss. Jag behöver allt nytt känner jag, medan Eddie har kläder så det räcker i storlek 80 nu, vill inte köpa för mycket eftersom dom växer ur det så himla snabbt. Nora har också fått en hel del nytt men hon kan ha sina kläder mycket längre nu eftersom hon inte växer så snabbt nu. Hon har sett en pälsväst på H&M som hon vill ha och ska få.

Vad gör ni ikväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0