Barnrum och dum lillebror!

Nora drömmer mardrömmar här hemma!
Eddie valde att dra av allt hår på en av Noras dockor tidigare i kväll. Allt flög av med rosett och allt.
Nora blev förstörd och arg på lillebror. Nu har hon vaknat och drömt om händelsen och var jätte ledsen.

Annars så sitter jag och kollar runt på möbler till barnens rum. Nora har ett väldigt fint rum med alla möblerna från MAMMUT på IKEA, men möblerna är så stora och klumpiga och tar upp ett helt rum. Ska Eddie ha chans att få eget rum snart så behöver jag köpa nytt för att få plats.
Ska man då köpa allt nytt så behöver jag en slant för de rosa möblerna för att ha råd. Problem eller hur? Oche en massa ointressant svammel.

Någon som har ett intressant pris kanske!? Jag vill annars ha hennes rum i vitt vitt vitt och en massa hello kitty!!

Eddies rum vill jag också ha i vitt vitt vitt och ha ett pirat tema...kanske....eller prins...eller djungel...eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0