Bad update, sorry!

I förmiddags hade vi stereon på högsta volym på gamla sommarhits och hade förfest innan julpartyt började i kyrkan. Vi dansade, fulade oss och kastade på oss smink och parfym. Till och med jag sminkade mig!!!
Vilken skillnad det blir både på utseende och humör när man tar sig tid att göra sig fin. Nora var så glad att mamma hade smink och tog mig i handen flera gånger och sa hur fin jag var.

Vid två började det i kyrkan med lite sång. Eddie gillade inte kyrkan men det kan bero på att han var så otroligt trött efter att fått sova bar 15 minuter på hela dagen.



Efter var det fika och dans kring granen. Även fiskdamm!
Barnen hade jätte skoj och var som ett lass vilda höns som sprang runt och lekte.

Nora har saknat kusin Lova så jag ska nog ta och låna hem lilla Lova nu någon dag så dom kan leka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0