Award

Tack sophi för ditt award men tyvärr kan jag inte komma in på din blogg. 404 not found står det då jag ska klicka mig in! Skicka den gärna igen.

Eddie är inne i en mycket rolig ålder nu. Han dansar, vinkar, ruskar på huvudet då man säger AJAJ, kryper lite lite då han inte är å hala ytor. Han ropar även mamma. Vet ju inte  om det är just ordet mamma men det kommer då han är ite ledsen och sträcker armarna efter en. Hmmm? Något kul med tungan gör han också. 
En liten vilde är vad han är. Sätter man honom i gåstolen så är han på anddra sidan rummet på två röda och drar i allt han inte får.

Sitter på mammas och pappas dator så har tyvärr inga nya bilder att bjuda på men några gamla bilder hittade jag






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0