Award

  

Med denna award följer lite måsten:
- Lägga in bilden i min blogg
- Länka till den jag fått den av
- Berätta 7 saker om mig själv
- Ge den till 7 andra bloggare
- Lägg en kommentar i deras blogg att dom fått denna award

Fick denna av familjenkellgren.bloggplatsen.se

 Om mig själv:

-Jag älskar onyttiga saker
-Saknar och längtar
-Älskar inredning
-Hatar ingen
-Älskar många
-Är glutenallergiker
-Är MAMMA

Denna award ger jag till några av de bloggar jag läser...

bunnys.se , hedmanlindby.blogg.se , emilyhallgren.blogg.se , guteelin.blogg.se , minmolle.blogg.se , johleneojulius.bloggplatsen.se , torasfoto.bloggspot.se , prinsessansdagbok.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0