Är så lycklig med mina barn!

Dom gör mig hel och kan få mig att känna mig som världens mest älskade människa.
Ligger och tittar på mina små underverk och undrar vad jag mer kan önska mig? Jag kan önska mig miljoner kronor, ett stort slott, Johnny Depp och en drömkropp, men utan mina barn skulle jag inte vara lycklig trots alla andra önskningar som går i uppfyllelse.
Mitt liv, mina drömmar, mina framgångar vill jag dela med Eddie och Nora. Var eviga dag vill jag dela med dom.
Älskar er mina små underverk! Mamma ska se till att ni får ett underbart liv!

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller fullständigt med dig.. miljoner o stora slott är ingen lycka i gemförelse med att ha sina barn omkring sig !

2010-01-02 @ 10:07:26
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0