Våran dag har varit toppen!

Imorse så packade vi oss ut redan klockan nio för att gå och sjunga med de andra mammorna. Det var rätt så många idag faktiskt, tom så att vi fick dela borden så fler fick plats. Det bjöds på semla och kaffe men Nora hann bara äta halva semlan för sen var det dags att leka med kompisen Wilma. Som alltis stänger dom in sig i andra rummet och leker för sig själva där dom får vara ifred.

På vägen hem klättrade Nora som vanligt upp och ner i alla snöberg och hade full fart ner på rumpan. Jag provade med att åka ner men det gick dock inte fast jag hade termobyxor. Jag älskar snön och börjar få tillbaka lite kärlek till den nu o jag ska vara ärlig.

När vi kom hem så fortsatte Eddie sova en bra stund så då lagade vi mos och korv och tog sedan fram alla barbie som skulle badas i baljan och kläs till den stora balen. Tom kläderna tvättades.

Sen har dagen bara rullat på i samma takt och stil. Ungarna har varit helt vilda här hemma och inte förrän för en kvart sedan somnade dom båda.

Tack pållan för att du köpte med två backar ut till barnen, du får the money på fredag!

Nej nu ska jag drömma mig bort och låtsas att vi har en massa pengar att handla kläder för!!! Hittat 23 plagg till barnen redan som jag vill ha till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det var så lite så! :)

2010-02-17 @ 12:11:04
URL: http://www.familjenlind.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0