Vår date!



Vi hade så mysigt! Det kändes spännande och pirrigt när vi gick vägen fram till bion, hand i hand, och pratade om lite allt möjligt. Nora såg fram emot det jätte mycket att få ha mamma för sig själv. Jag såg fram emot att få ägna all min uppmärksamhet till Nora. Vi köpte två biljetter i luckan, två popcorn och två läsk och gick in och satte oss. Spänningen var stor och hon satt spänt och väntade. När det började tonas ner i belysningen såg jag att hon fick ett glädjepirr i benen och sprattlade till innan hon tittade upp på mig med STORA ögon. Jag kröp ner till henne och vi smaskade på våra popcorn. Hon viskade och skrattade i smyg, samtidigt som hon om och om igen stoppade ner handen i popcornkartongen.

När filmen var slut frågade hon om det var en annan film någon annan dag som vi kunde gå och se. Så vi kollade innan vi gick hemåt. Om två veckor var det Alvin och gänget 2 som vi ska se. Bara hon och jag!!!

Det hade gått jätte bra för Eddie och han hade inte letat efter oss alls. När vi kom hem igen så sov han i morfars famn. Skönt att veta att han klarar det och att jag och Nora kan göra det här oftare.

Kommentarer
Postat av: Therese

Mysigt! Tycker absolut att ni ska göra sånt här oftare. Det är garanterat nyttigt för er alla tre :)

2010-02-07 @ 22:48:54
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Emma

Va roligt att ni hade så mysigt och att det gick bra för Eddie att vara själv vid mormor och morfar :)

Alvin och gänget 2 vill jag med se, men jag har inga barn att gå med :/



Kram

2010-02-08 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0