TADA!!!!

Vaknade med ont i huvudet och ögonen ner i överkäken. Trodde det skulle bli bättre idag men icke. Idag är det sämre! Tur att jag har så snälla barn som inte kräver så mycket. Igår hjälpte Nora mig att städa lite här hemma. Hon stängde dörren till slitt rum och jag och Eddie fick inte komma in på säkert en kvart. När hon kom ut skrek hon TADA! När jag klev in så hade hon städat sitt rum sååå fint. Duktig tjej.

Hon bäddade ner mig framför tvn en liten stund på förmiddagen då jag inte orkade göra något och satte sig framför mig med en sångbok och sjöng några låtar. Goa unge. Eddie däremot är en liten mammagris just nu och lämnar jag honom i mer än 30 sek i ett annat rum så kryper han snabbt efter drar upp näsan och visar klart och tydligt att han inte gillade det.

Får se om vi tar oss ut en sväng idag på promenad. Noras hosta är värst på kvällen och natten men den friska luften gör att det lossnar lite i halsen.

Vad ska ni göra idag allihopa!?



Så ser han ut när han drar upp näsan och nästan morrar mot mig för att visa att jag inte ska lämna honom så!!!
Haha!!



Och min nya tvbänk!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja han såg ju lite smått irriterad ut för att du lämnat honom på kortet, men söt iaf.

Va gulligt av Nora att städa sitt rum och så bädda ner dig på soffan och sjunga för dig :)

Hoppas ni kryar på er.



Kram

2010-02-10 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0