Suck vad jobbigt allt är just nu.

Mina utslag beror inte på mögel som jag trodde utan det är mjöl och annat som flyger runt i från pizzerian nerunder. Eftersom jag är glutenallergiker och har blivit känsligare sedan jag väntade Eddie så klarar jag inte av att bo kvar här. Pratade med en tjej som haft samma problem men bodde över en kinarestaurang. Hennes läkare hade sagt att hon var tvungen att flytta därifrån eftersom det kan utveckla cancer.

Jag blev såklart skit rädd och har lite panik just nu. Har satt upp mig på 3 lägenheter i Slite nu och kollar runt överallt. Hittar jag inget nu snart så får jag bo hos syster eller moroch far tills jag hittar något.

AAAAHHHH varför kan ingetnting gå lätt för mig? Varför måste jag jämt få kämpa med livet och allt som erbjuds. Alla andra verkar bara kunna flyta med, medan jag hela tiden stöter på morgångar. Jag hatar det. Varför kan jag inte bara få komma till ro!??

Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår att det känns jobbigt att få veta nåt sånt. Det är oftast då som man känner sig helt ensam... men jag lovar dig, att livet flyter inte på för alla andra.. tro mig.

Hoppas att du hittar en lägenhet snart som du och barnen ska kunna trivas med. Borde du inte kunna få gå före i Gotlandshems kö? Med ett läkarintyg? Lycka till !

2010-02-11 @ 19:51:50
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet inte om jag får gå före faktiskt. Värt ett försök men jag har stått i kö i 5 år nu och får någon lägenhet fort. De som var ute nu var direkt lägenheter med inflyttning 1 mars redan...då får jag betala dubbla hyror och det kan jag inte. Men jag hoppas att allt löser sig tillslut...



Antar väl att det inte e lätt för andra hela tiden, men ibland står man bredvid och det känns som man är helt ensam med att ha problem...

2010-02-11 @ 20:04:36
Postat av: malin

Du är absolut inte ensam .. även om det kanske känns så ibland! hoppas du hittar någon lägenhet, om du nu får någon av dessa som de e inflyttning 1 mars kan du inte på något vis få hjälp att betala hyrorna,av din mamma å pappa, eller snåla så du kan få flytta, för så kan du ju inte ha det! icke bra! hoppas det ordnar sig! kram Malin

2010-02-11 @ 20:11:25
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Då är du en av dom som sök lägenheten mitt emot oss.

Vi är iaf super nöjda med våran. Hoppas du kan få en bättre lägenhet än den du har nu. Terese

2010-02-11 @ 22:06:18
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du har stått i kö i 5 år, så måste du ju ha en bra chans att få en lägenhet inne i Visby...som du önskar

2010-02-12 @ 19:41:39
Postat av: linda

Ja jag har fått erbjudande på lägenheter jag sökt men det blir då på andra sidan stan och på ställen där jag absolut inte vill bo.

2010-02-12 @ 20:58:18
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0