Stora Nora.

Nora har förändrats så mycket under de sista månaderna. Hon har blivit så stor både mentalt och till utseendet. Min dotter är inte längre ett litet barn utan ett stort barn som börjar närma sig tonåren med stora steg. Haha nej inte tonåren riktigt men det känns så. Hon drar sig undan lite då och då för att leka och pyssla själv, vilket hon hemskt sällan gjort förut. Hon "kräver" inte lika mycket utan finner sig i det mesta. Hon har alltid varit framåt och pratar gärna mycket och länge med de hon märker att hon har utbyte av men nu på ett helt annat sätt. Hennes tankar, funderingar oc drömmar har en helt ny nivå nu och är väldigt realistiska.

Eddie har också blivit stora killen och ropar mamma högt och tydligt genom hela huset då han inte ser mig eller om jag står alldeles för långt bort (en meter). Fyra tänder är framme och två till är påväg ner oc ploppar nog fram snart. De två han fick idag har tagit lång tid på sig och han har haft det jobbigt med dem.

Nej nu ska jag se klart filmen sen blir det att sova för jag är trött.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0