Our day!

Som sagt så gick vi hem till mor min och hälsade på. Köpte med mig mat som vi bjöd på men mamma lagade! Toppen! ´Vi byggde koja som vi satt och läste i, vi hade tekalas och bakade chokladbollar, vi lekte mamma pappa barn och hade skoj hela dagen. huvudvärken släppte av lite frisk luft. Vägen dit var skön och Nora hade jätte kul med att bestiga alla höga snöhögar som fanns längst vägkanten. Hon skrattade så hon knappt kunde andas.

Hade tyvärr inte kameran med mig då jag glömt stängt av den i går och batteriet var slut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va bra att din huvudvärk släpte av friska luften, det brukar det oftast göra.

Skönt mär ens mamma lagar mat åt en, blir ju inte så ofta längre för min del men det beror ju på att jag inte bor på ön längre, innan jag flyttade brukade jag äta hos mina föräldrar nån gång varje vecka.



Kram

2010-02-10 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0