Nå, hänt extra!?

Idag så gick jag och Eddie en runda på Slite medan Nora var hemma med mormor och mysde. Jag köpte på mig ett nytt lager av pysselvaror till Nora. Nya affärn har mycket billigt. Handla pyssel för ca 300 kr och då kom jag hem med två fulla kassar.

Barnen har badat. Nora badade i Molles lilla balja och Eddie blev arg och galen och ville med bada så vi fyllde dockbaljan till honom där han tryckte ner sin runda lilla rumpa och knubbiga lår.

Nora var tvungen att ta en dusch sen i alla fall eftersom hon stängde in sig på vårat rum med mormors puder. Hon såg ut som en pepparkaka när vi hittade henne.

Lite update från oss! Tittar nog in senare!





Kommentarer
Postat av: Emma

Ska ta och kolla in den nya butiken i Slite när jjag kommer till ön, hann aldrig det i Julas när jag var hemma.

Men har vart i deras butik på sudret några gånger förut, men kan vara kul att se vad det har i Slite oxå, ibland hittar man mycket där och ibland inget.



Fler som behövde få sig ett bad tyckte jag det såg ut som på bilderna, eller var det innan de badade:)



Kram

2010-02-20 @ 00:05:59
Postat av: Anonym

Hej. Jag ville bara säga att jag gillar din blogg, du är duktig på att skriva och har så vackra barn. Hoppas du kommer fortsätta blogga länge så man kan följa er :) Vi väntar med spänning. Lycka till!

Kramar

2010-02-20 @ 08:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0