Livet just nu...

känns piss rent ut sagt! Mina utslag blir som stora myggbett som sen blir till gula vattenfyllda blåsor, under dem kommer det blodblåsor i huden som gör ont och sticks, tillslut blir det till sårskorpor. Hur kul tror ni det känns att ha det så över hela magen, rumpan och låren!?

Vi har inget annat val än att flytta hem till mamma och pappa ett tag och hoppas på att vi snart hittar ett nytt boende. Just nu ser det ju ut som så att jag får ta det som finns och kan inte vara kräsen som jag annars är.

Jag tycker att Sandra och Robin ska flytta till mindre och ge mig deras lägenhet men Robin vill inte det!! Lite övertalning kanske????? Annars så kommer han få slita i min äckliga sunkiga lägenhet i gotlandshem för att jag ska få det fint med nya tapeter och annat... Så det så Robin.

De fina lägenheterna i Gotlandshem är sällsynta att dom är lediga bara. 

Kommentarer
Postat av: jennie

du!! om du fixar intyg vid doktor på dina utslag. så kanske du får en lägenhet fort. iallafall kanske du får gå före i kön!!

2010-02-13 @ 09:41:17
Postat av: malin

jaa gör som Jennie skriver .. värt att iaf prova! hoppas allt fixar sig!

2010-02-13 @ 13:24:43
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Kimtomine

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-12-23 @ 13:16:02
URL: http://kimtomine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0