Lägenhet?

Att bo i en lägenhet man inte tycker om känns jobbigt. Jag vill inte vara hemma och mår dåligt bara av att veta att det kanske är månader kvar till jag hittar nytt. Känns inte alls kul. Sitt hem ska vara den trygga punkten där man ska varva ner och bara finnas, älska och njuta men det kan inte jag här. Jag har ännu inte fixat klart allt och vill inte heller göra det eftersom jag söker nytt.

Jag vet inte vad det är som gör att jag inte trivs här. Lägenheten är fin och mysig men I HATE IT.


Kommentarer
Postat av: Therese

Har du stått i gotlandshems kö länge ?

2010-02-09 @ 12:43:29
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: sophi

2010-02-09 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0