Klockan börjar närma sig sängen.

Har nu pluggat lite och har enbart en halv A4 kvar att skriva denna vecka. På fredag är det stort prov som beräknas ta 5 timmar. Gäller då att barnen sover tidigt så jag hinner med att göra det. Efter det tar jag en veckas ledigt innan jag hoppar på nästa kurs.

Detta har gått hur bra som helst. Fick MVG på min bokanalys! Trodde att jag skulle behöva plugga nätter igenom men det har bara blivit sent någon dag i veckan och tom lediga kvällar rätt ofta. Kanske lagt ner endast 12 timmar i veckan? Kanske mindre!?

Ja jag skryter och är stolt över mig själv. Jag tar ensam hand om hemmet, har båda barnen hemma full tid ensam dygnet runt och pluggar även full tid. Trodde inte jag skulle orka eftersom många andra tvivlade och tyckte att jag skulle låta bli. Men jag klarar det!!

Nu vet jag inte om jag klarar av att plugga så här hela tiden men jag tar en kurs i taget och blir det jobbigt så får jag helt enkelt sluta.

Barnen sover så gott och det ska jag med göra efter att ha tagit macka och oboy. Magen kurrar!

Kommentarer
Postat av: m

Du ska vara stolt över dig själv, Linda. Du är väldigt duktig. kram

2010-02-11 @ 11:28:52
Postat av: Emma

Starkt jobbat.

Du är duktig, tycker inte att det är nått dåligt skryt du kom med inte, de förtjänar att tycka att du själv är duktig som gör allt det helt själv, är nog många som inte skulle orkat det, jag är en av dem ;)



Hoppas du orkar till du blir helt klar, men du gör rätt i att ta en kurs i taget och känn inte att du är dålig om du inte orkar senare, det är helt förståligt tycker jag.



Kram

2010-02-11 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0