Jobbig kväll...

Ikväll vill jag inte stänga av datorn. Ikväll är en sådan där kväll då jag vet  att jag inte kommer kunna somna för det finns för mycket i min kropp som behöver komma ut men inte gör det. Iställetältar jag det i huvudet och i hela kroppen. Håller tal i tankarna och planerar in i minsta detalj vad jag skulle vilja säga. I mitt huvud så hjälper mitt tal, men i verkligheten så är det tvärtom.

Men iaf så vill jag inte stänga av datorn och känna efter. Det är alldeles för jobbiga tankar och känslor. Någon gång borde dom väl försvinna? Men då måste också läget skrivas om.

Kommentarer
Postat av: becky

tror du skulle behöva prata med nån. nån psykolog eller så. det är faktiskt väldigt skönt!

2010-02-02 @ 00:07:59
URL: http://becky84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0