Joakim Strömvall.

Imorgon ska Joakim hem till mormor och morfar för att öppna andevärlden och prata med de andar min morfar har sett den sista tiden. Han har vaknat mitt i natten ett par gånger och sett tre äldre tanter stå vid matbordet och prata. I dag hade Krister, min morbror, kommit upp till dem och bakom honom hade det gått en ande. En man med korta byxor och en rock. Krister satte sig ner och mannen stod kvar. Morfar var den enda som såg honom och frågade vad han ville. Då hade mannen bara gått.

Så jag ringde Joakim Strömvall som vi har träffat förr och som tur var är han på ön just nu. Annars bor han i Borås men är gotlänning från början. Klockan två ska an dit och se vad han får reda på. På Söndag kommer han hit och ska besvara ett par frågor åt mig angående boende och annat. Vi vill också se om han får kontakt med min farmor och farfar. Jag hoppas att dom kommer fram, hade  varit underbart för pappa! Mig med för jag saknar farfar. Farmor minns jag inte tyvärr.

Tror ni på sådant är eller sitter ni böjda över datorn nu och ruskar på huvudet åt mig?

Han är nere till på Tisdag, så är någon intresserad av att träffa honom så kan ni höra av er så ger jag er hans nummer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror absolut att det finns människor som kan se andar och prata med dom. Du måste skriva och berätta hur det gått!!

2010-02-26 @ 10:50:30
Postat av: Julia

Nej, jag ruskar lite på huvudet här faktiskt..

2010-02-26 @ 16:20:57
URL: http://juliaalbertina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0