ikea




Kommentarer
Postat av: Lina

visst skulle man vill ha såna möbler men det går inte me små barn som kladdar över allt

2010-02-03 @ 20:58:16
URL: http://www.johleneojulius.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Vist är det snyggt med vit soffa, men jäkligt opraktiskt när man har barn eller som jag djur, min pojkvänns syster har samma soffa som du vill ha men beige och den är jätte mycket fläckar på som inte går att få bort i tvätten och hon har tre barn, hon har ett rött överdrag med som oxå är massa fläckar på som inte går bort.



Ett litet tips bara :)



Kram

2010-02-03 @ 21:47:19
Postat av: malin hejdenberg

snyggt .. men inte när man har barn så det blir ju kladdigt :/ ja skulle aldrig för mitt liv våga köpa vit soffa så länge barnen iaf bor hemma :D Men köp ny soffa så ja kan ta över dina :P kramar

2010-02-04 @ 09:28:49
Postat av: jennie

jag har en beige. men den är svart.jag köper ingen ny förens mitt barn blivit större. så jag skall inskaffa ett svart överdrag. men vitt e SNYGGT. sen kanske dina barn ej kladdar/äter i soffan som mitt gör;)

2010-02-04 @ 09:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0