Härliga underbara sol

Idag är Nora hur pigg som helst. Från att ligga hela dagen igår med ont i huvudet och yr i benen så var det en liten chock att hon var sitt vanliga jag när hon vaknade. Eddies tänder är låååångt nere nu så han har ännu feber och har redan sovit två stunder idag. Nu åker han runt i gåstolen och river hela lägenheten.

Imorgon är det morfars fest och jag längtar. Eddie ska ha sin fina kostym och Nora en ny svart sammetsklänning med klackskor till. Jag vet ännu inte vad jag sätter på mig. Men något fint blir det.

Vad gör ni alla andra idag och vad har ni för planer för helgen!!??

Kommentarer
Postat av: Emma

Barnen kommer nog bli jätte fina i det och du får säkert på dig nått snyggt du med :)



Idag har jag tagit det lite lugnt efter en smått irriterande morgon, orka rinte berätta.

Så blev jag arg på mig själv när jag kom på att jag skulle ha duschat Diva förra helgen för att hon ska hinna bli klok i pälsen igen till nästa helg när det bär av till årets första utställning :)

I helgen är det städning av lägenheten som gäller eftersom en kompis och hennes stora hund kommer hit och ska med på utställning nästa helg, måste även torka golven och tvätta alla filtar m.m. som Diva legat på när hon löpte så jag får bort lukten eftersom min kompis hund är en hane.

Nu vet du vad jag ska göra i helgen iaf ;) eftersom du frågade :)



Hoppas du får trevligt imorgon, är det din morfar som ska ha fest eller barnens (alltså din pappa) ??



Ha så kul i vilket fall som.



Kram

2010-02-05 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0