God morgon?

Natten har inte varit rolig. Vaknade kl halv ett och hade en hemsk huvudvärk. Hade somnat med tvn på och ljuset från den gjorde det ännu värre. Rummet snurrade runt och runt, tillslut fick jag springa in och spy. Tre gånger var jag uppe på toa och huvudet pulserade så ögonen pluppade nästan ut. Kl 5 började det avta och jag hann sova i två timmar i alla fall. Vi får se hur dagen blir. Í sådana här lägen är det inte lätt att vara ensamstående. Hade behövt ligga och vila idag men det går inte med två små barn hemma! Men det blir inte bättre än man gör det eller hur??

Jag ska börja leta lägenhet i Slite. Vet inte om det är mögel eller om det kan vara att det är en pizzeria under oss som ger mig utslag. Jag är ju glutenallergiker och det kan ju vara så att det kommer upp moln av vete upp hi då degen bakas? Jag vet inte men jag ser AIDS sjuk ut på kroppen och det blir bara värre.

Så om någon vet något kan ni väl gärna höra av er till mig?? Snälla??

Kommentarer
Postat av: Annso

Låter precis som när jag har migrän.

2010-02-09 @ 10:28:42
Postat av: malin

ja det du hade låter som när jag har migrän.. då mår jag precis som du gjorde! det e skit jobbigt! hoppas du mår bättre nu iaf! kram

2010-02-09 @ 19:43:52
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0